Kiosk schema 21/22
Kioskschema P08
15/10
- Kiosk 17:30 -19:00
Mille (hämtar nyckel till kiosken)
Julian - Sekretariatet: 17:30-19:00 Albin Jonathan
- Kiosk Herr A
- 19:00- 22:30 Melvin, Edvin, Victor (stänger kiosken)
- 19:30-22:30 Hallvärd: Noel (städar hallen med sargvakter)
- Sargvakter är kioskpersonalens barn (Melvin, Edvin och Victor), hallvärdens (Noel) samt ledare och sek barn (Jonathan, Albin, Emil och Otto). Samtliga hjälper till att städa hallen med sina vårdnadshavare efter match.
- OBS Sargvakterna måste ha glasögon.
29/10
- 18:00- 19:30
- Kiosken:
Sebastian (hämtar nyckel till kiosken)
Julian - Sekretariatet: Otto och Albin & Douglas
13/11
- 12:50 - 15:00
- Kiosken:
Edvin & Victor - Sekretariatet:
Albin & Otto
27/11
- 14:15 - 15:30
- Kiosken:
Melvin & Oscar E - Sekretariatet:
Otto &Albin
11/12
- 14:40 - 15:50
- Kiosken:
Mille & Julian - Sekretariatet:
Albin & Douglas & Jonathan
15/1
- 13:20 - 14:30
- Kiosken
Jonathan & Melvin - Sekretariatet:
Otto & Albin
4/2 Herr U-lags match 19,00 - 22,15
- Kiosken:
- Sebastian tar över efter P05
5/2
- 13:00 - 14:10
- Kiosken:
Douglas & Oscar E - Sekretariatet:
- Albin & Otto
6/2 Dam A Match 16,00-19:00
- Kiosken:
Douglas & Mille & Albin - (Albin hämtar nyckeln)
- Hallvärd: Oscar E
- Sargvakter:
Douglas, Mille, Albin, Oscar E, Julian, Otto, Emil, Jonathan, Noel
19/2
- 13:00 - 14:30
- Kiosken:
Edvin & Julian ( Edvin hämtar nyckeln) - Sekretariatet:
Albin & Otto
Nyckel till kiosken
Nyckel till kiosken finns hos Alunda Foto och hämtas av laget som har första matchen och lämnas tillbaka av laget som har sista matchen!
Betalning i Kiosken sker enbart via swish!
Mjölk (laktosfri) handlas på ICA av laget som har första matchen.
Bemanning ungdomsmatcher och U-herr och dam
2 vuxna personer. Inga barn i kiosken
Bemanning A-lagsmatcher Dam och Herr
4 st vuxna personer (Betydligt mer publik och mer städning)
Inga barn i kiosken
Sargvakter A-lagsmatcher Dam och Herr
Laget som har kiosken har ansvaret att även ordna sargvakter till A-matchen!
Minst 4 st personer och ju fler desto mindre tid att sitta. Barn som sitter ska använda innebandyglasögon!
Städning
Efter avslutad match så är kioskperonalen ansvariga att städa enligt instruktionen för kiosken.
Övrigt
Om varor tar slut så kontakta någon ur kioskgruppen. Skriv även en lapp och informera de som tar över kiosken vad som saknas.
Fullständiga instruktioner för vad som gäller vid öppning och stängning av kiosken finns i pärmen i kiosken. Instruktionerna finns även här: kioskinstruktioner.pdf
Inget domararvode skall betalas ur kioskkassan, Domarna begär ersättning via innebandyns IBIS System. utbetalningar sköter kassören.
Kioskgruppen:
Nina Collin
070 - 837 74 82
alundainnebandy@yahoo.se