Hej !
Här kommer säsongen arbetspass
Lördag 2 okt U-lags match
Kiosken
- 12.00-13.30 Axel och Eliah
- •13.30-15.00 Lukas P och Simon
Lördag 23 okt
Kiosken
- 14.15-15.40 Eddie och Elias
Sekket.
- 14.30-15.30 Lukas B och Viggo.B
Lördag 30okt
Kiosken
- 11.00-12.45 Liam och Oliver
Sekket
- 11.30-12.30 Anton och Eliah
Söndag 21 nov
Kiosken
- 14.20-15.30 Vincent och Casper
Sekket
- 14.20-15.20 Leon och Lukas P
Lördag 11dec
Kiosken
- 15.50-17.00 Ture och Viggo J
Sekket
- 15.50-16.50 William och Viggo J
Lördag 15 Jan
Kiosken
- 8.00-9.45 Lukas B och Anton
Sekket
- 08.40-09.40 Eddie och Viggo J
Lördag 29 Jan
Kiosken
- 9.50-11.00 Leon och Axel
Sekket
- 9.50-10.50 Ture och Simon
Lördag 5 feb
kiosken
- 11.50-13.00 Viggo B och Eliah
Sekket
- 11.50-12.50 Casper och Oliver
Lördag 12 feb
Kiosken
- 13.30-14.45 William och Eddie
Sekket
- 13.35-14.35 Liam och Viggo.B.
Fredag 4 mars
Kiosken
- 17.45-19.30 Hugo och Simon
Sekket
- 18.15-19.30 Vincent och Viggo.J
Fredag 4 mars A-lagsmatch
Kiosken
- 17.45-22.15 Viggo B, Lukas P, Casper och Oliver
Sargvakter
- 19.30-22.00 Sixten, Elias, Vilmer, Melvin,
Hallvärd
- 19.00 -22.00 William
Lördag 19 mars
Kiosken
- 10.15-12.00 Leon och Ture
Sekket
- 10.50-11.50 Elis och Lukas B
Ni ansvarar för att kiosken och sekretariatet bemannas den tid ni tilldelats, ni kan naturligtvis byta tid med varandra om er tid inte passar. Om ett byte görs så vill jag att ni meddelar mig, Jenny 0709686827
Kiosken Olandshallen
Kiosknyckel
Det laget som öppnar kiosken är ansvariga att hämta ut kiosknyckeln hos Alunda Foto.
Det laget som stänger kiosken är ansvariga att lämna tillbaka kiosknyckeln hos Alunda Foto. Återlämningen bör ske så fort som det är möjligt.
Observera att Alunda Foto är stängt på söndagar och öppnar normalt 10:00 på lördagar.
Betalning i kiosken sker nu endast via Swish!
Bemanning
Normalt bemannas kiosken av 2 personer men i samband med A-lagsmatcher ska det vara 4 personer (se nedan).
Ingen under 16 år ska stå i kiosken utan målsman. Barn under 10 år ska ej vara i kiosken, förutom korta stunder.
A-lagsmatcher
Från 1 timme innan matchstart ska kiosken bemannas av 4 personer varav en är hallvärd.
Hallvärd
Hallvärden är ansvarig att välkomna publiken till hallen och hjälpa till att hitta sittplatser.
Hallvärden är också ansvarig att titta till B-hallen under match. Många barn samlas där vilket är OK men det kan ibland vara mer att städa i B-hallen än A-hallen efter match.
Hallvärden ska bära en gul väst som finns i kiosken.
Sargvakter
Laget som har kiosken är också ansvariga att det finns sargvakter.
Det behövs 2 spelare i varje hörn och är spelarna små måste det kompletteras med vuxna.
Sargvakterna bör vara på plats 30 minuter innan matchstart.
Sargvakterna är ansvariga att samla in bollarna när uppvärmningen är avslutad.
Spelare som är sargvakter SKALL bära skyddglassögen.
Städning
Efter avslutad match så hjälps, kioskpersonalen och föräldrar till sargvakterna, åt att städa.
Övrigt
Fyll gärna upp med varor som finns i lådorna så kiosken ser välfylld och inbjudande ut!
Om varor tar slut så kontakta någon ur kioskgruppen gärna via mejl eller sms!
Skriv även en lapp och informera de som tar över kiosken vad som saknas.
Lägg fram korvbröd och toast på tining under dagens gång när det börjar ta slut. Korvbrödet mår inte så bra om man micrar det.
Finns även en stor frys i samlingsrummet bakom dörren längst in till höger! Hämta där om frysarna i kiosken är tomma eller nästan tomma.
Fullständiga instruktioner för vad som gäller vid öppning och stängning av kiosken finns i pärmen i kiosken. Instruktionerna finns även här: kioskinstruktioner.pdf
Inget domararvode skall betalas ur kioskkassan, Domarna begär ersättning via innebandyns IBIS System. utbetalningar sköter kassören.
Kioskgruppen:
Ulrika Mattsson
070-2450184
nuffe16@hotmail.com
Jeanette Blom
070-4361919
netten.blom@telia.com
Med vänliga hälsningar
Jenny Redwing, Alunda IBF
Via Svenskalag.se
www.svenskalag.se/alundaibf